Rabu, 29 Februari 2012

PERHATIAN (6)

PIHAK BLOG MEMOHON PADA SEMUA PASUKAN LIGA SUBANG AGAR DAPATKAN JADUAL TERBARU DARI JAWATANKUASA PENJADUAL. DISINI PIHAK JAWATANKUASA PENJADUAL TELAH MEMBUAT PINDAAN YANG TERBARU BAGI JADUAL BULAN MAC INI, ATAS SEBAB-SEBAB JADUAL YANG TERDAHULU TERDAPAT PERTINDIHAN DENGAN JADUAL LIGA FAS. DENGAN ITU PIHAK JAWATANKUASA PENJADUAL LIGA SUBANG TELAH MEMBUAT PINDAAN JADUAL.

  1. TAMAN INDUSTRI FC
  2. 4B PAYA JARAS FC
  3. PUNCAK ARA FC
  4. PENDAMAI PUTRA FC
  5. UNION FC
  6. SRI DAMASARA WARRIORS FC
  7. SIA RRI FC
  8. ARA UTAMA FC

DIMINTA PERHATIAN PADA LAPAN PASUKAN YANG DISENARAIKAN DIATAS INI TELAH DI JADUALKAN SEMULA PERLAWANAN DALAM LIGA SUBANG BAGI BULAN MAC INI.



7 ulasan:

  1. Salam Tn Admin.Perubahan jadual tn kata bertindih dgn jadual Liga FAS tp apa kena mengena dgn Liga Subang.Adakah pemain pasukan lain terlibat,Pengadil terlibat,Padang terlibat dengan Liga FAS.Tolong Tn Jelaskan.
    Terima kasih Di atas Kerjasama Tn

    BalasPadam
    Balasan
    1. ade stgh2 team dlm liga subang main jgk liga FAS bro..2 yg jadual clash..hehehe

      Padam
  2. lau cmni.team lain lau ada game lain pn.bleh mtak pospont gak ke?? t j.kuasa pnjadual jgn menyalak la kau ada team yg tak dtg time.

    BalasPadam
  3. jangan sesuka hati je nak tukar jadual...orang lain pun ada program lain..terpaksa tunggu jadual keluar baru boleh tetap hari/tarikh buat program ptu korang sesuka hati je tukar jadual ptu bertindih plak dengan pogram.igat la orang lain skit..

    BalasPadam
  4. ada team yg nak pemain tak? saya nak main. hehe

    BalasPadam
  5. terdapat kesilapan dalam senarai nama penerima kad.. penerima kad kuning kedua bagi penjaga gol kota damansara.. beliau tidak menerima kad kuning pun pada tarikh 11/03/2012.. defender kumpulan mereka yang mendapat kad kuning.. harap maklum..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sila beri laporan terperinci seperti berikut:-

      Penerima kad kuning (sepatutnya)
      Nama Pemain
      No Lesen Pemain.
      No Jersi Pd Perlawanan.

      Penerima Kad Kuning (Tidak sepatutnyer)
      Nama Pemain
      No Lesen Pemain.
      No Jersi Pd Perlawanan.

      Akhir sekali Nama Pasukan Anda.

      Padam

Jangan salahgunakan kebebasan bersuara yang diberikan. Ulaslah dengan berhemah dan tidak menggunakan perkataan atau ayat yang boleh menyinggung perasaan kaum atau agama tertentu. PIHAK ADMIN AKAN MEMADAM MANA-MANA ULASAN YANG MENYINGGUNG PERASAAN MANA-MANA PIHAK. Berikan ulasan yang membina demi kemajuan dan pembangunan sukan bolasepak di kawasan kita ini. Harap bekerjasama.