Ahad, 25 Mac 2012

MENUNJUKKAN KEMAMPUAN

SUBANG, 24 MAC, Padang RRI ‘D’, dua perlawanan Liga dijalankan pada hari ini. BFC telah tewas ditangan Subang City FC 0-2, mana kala perlawanan kedua ILMAR FC menundukkan Carlina FC 3-1.

BFC menentang Subang City FC, Piala Liga
Padang Awam Paya Jaras Hilir dua perlawanan Liga juga dijalankan. Savillage FC telah tewas ditangan M-PAYA FC dengan berkesudahan 0-1, dimana perlawanan keduadi padang ini pula Paya Jaras Barat FC hanya mampu berkedudukan seri jaringan dengan Padang Kota FC 1-1.

Padang Awam Paya Jaras Tengah pula dua perlawanan Liga juga dijalankan. Iaitu dua pasukan yang telah layak keperingkat akhir Piala F.A., hari ini mempunyai perlawanan Liga dipadanga yang sama.

PJFC menentang Taman Industri FC, Piala Liga
Disini boleh dikatakan mereka cuba menunjukkan kemampuan pula pada perlawanan Liga. Ternyata kedua-dua pasukan ini berjaya menundukkan pasukan lawan mereka hari ini. Dimana PJFC telah menewaskan Taman Industri FC dengan jaringan 1-0, dan PJBB FC pula menundukkan Matang Pagar FC dengan jaringan 3-1.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jangan salahgunakan kebebasan bersuara yang diberikan. Ulaslah dengan berhemah dan tidak menggunakan perkataan atau ayat yang boleh menyinggung perasaan kaum atau agama tertentu. PIHAK ADMIN AKAN MEMADAM MANA-MANA ULASAN YANG MENYINGGUNG PERASAAN MANA-MANA PIHAK. Berikan ulasan yang membina demi kemajuan dan pembangunan sukan bolasepak di kawasan kita ini. Harap bekerjasama.