Ahad, 8 April 2012

CUACA PENYEBAB DIBATALKAN

SUBANG, 7 APRIL, Hari ini telah dilangsungkan enam perlawanan Liga. Dari enam perlawanan ini hanya dua perlawanan yang berjalan dengan lancer, dua perlawana dibatalkan perlawana pada hari ini atas sebab-sebab cuaca yang tidak mengizinkan, manakala dua lagi perlawanan telah diberikan kemenangan percuma tampa bertanding W/O.

  • BFC seri dengan Sri Indah ‘A’ 1-1.
  • Unice menentang Puncak Ara, dibatalkan perlawanan pada hari ini.
  • KGFC telah tewas dengan Sri Indah PBSB 1-2.
  • Subang City diberi kemenangan percuma kerana Uptown Spider tidak hadir.
  • 4B Paya Jaras tidak mencukupi pemain dan kemenangan percuma diberi kepada Subang Setia Senior.
  • KS Ara Indah menentang KG Melayu SB, dibatalkan perlawanan pada hari.
Perlawana antara KS Ara Indah vs. KG Melayu SB
telah dibatalkan kerana cuaca
Pada awalnya perlawanan KS Ara Indan menentang KG Melayu SB telah berjalan seperti biasa namun cuaca tidak menizinkan, lalu pihak pengadil membuat keputusan membatalkan perlawanan ini untuk mengelakkan sebaran belaku di luar dugaan.

Perlawanan yang dibatalkan ini akan ditunda pada tarikh dan waktu yang akan ditetapkan oleh jawatankuasa penjadual kelak.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jangan salahgunakan kebebasan bersuara yang diberikan. Ulaslah dengan berhemah dan tidak menggunakan perkataan atau ayat yang boleh menyinggung perasaan kaum atau agama tertentu. PIHAK ADMIN AKAN MEMADAM MANA-MANA ULASAN YANG MENYINGGUNG PERASAAN MANA-MANA PIHAK. Berikan ulasan yang membina demi kemajuan dan pembangunan sukan bolasepak di kawasan kita ini. Harap bekerjasama.