Ahad, 11 Mac 2012

SEMAKIN GARANG

SUBANG, 11 MAC,  hari ini menyaksikan enam perlawanan Liga. Di Padang RRI ‘D’ dua perlawanan, Padang Awam Paya Jaras Tengah dua perlawanan dan Padang Awam Paya Jaras Hilir juga dua perlawanan.
Pemain Subang Setia Senior FC tercedera
diwaktu hampir tamat perlawanan.
M-PAYA FC menewaskan Kota Damansara FC, 1-0.
OTAI FC [W/O Tidak hadir] kemenangan diberi kepada Subang Setia Junior.
Union FC menewaskan Unice Ara FC, 2-0.
KBS Pemuda Subang tewas ditangan Ara Utama FC, 0-3.
Subang Setia Senior FC tewas ditangan PJFC, 0-3.
Gajah Perdana tewas ditangan SIA RRI FC, 0-4.
Gajah Perdana FC menentang SIA RRI FC
Gajah Perdana telah tewas begitu teruk ditangan SIA, “semakin garang” SIA dalam perlawan Liga walaupun SIA tidak dapat mempertahankan kejuaraan Piala F.A. pada musim ini. Pasukan SIA telah bangkit semula dalam Piala Super Liga Subang, walau bagaimana pun tergambar kekecewaan pasukan ini tidak dapat megekalkan Piala F.A yang telah ditewaskan pada pusingan kedua oleh satu pasukan yang baru (BFC) disenaraikan dalam Piala Perdana Liga Subang.
Pasukan Ara Utama FC,
"rehat" selepas separuh masa pertama perlawanan


3 ulasan:

  1. sy sebagai penyokong subang setia senior teramat kecewa dgn sikap pengadilan perlawanan tempoh hri bertemu PJFC ..harapan pihak pengurusan mengambil tindakan walaupun keputusan pengadil muktamad...-kecewa-

    BalasPadam
  2. kepada penyokong subang setia senior, biarlah cantik sikit... jika main nak makan dan belasah orang aje tanpa dapat kad dari pengadil masuk main wrestling lagi bagus. nak tumbuk, nak pijak, nak tebas ke semua boleh. tak ada ref nak bagi kad. agak agak la sikit.......heeeeeee

    BalasPadam
  3. sikap pengadilan dari segi ape ek??? aku tgk subang setia senior aritu tackle sampa dua kaki.. pjfc main bola punya team.. yg tgk pon ramai..tindakan ape yg kau nak pengurusan amek ni?? kira 3 bijik tu bolos sbb pengadil la?? kelakar la lu derr..

    BalasPadam

Jangan salahgunakan kebebasan bersuara yang diberikan. Ulaslah dengan berhemah dan tidak menggunakan perkataan atau ayat yang boleh menyinggung perasaan kaum atau agama tertentu. PIHAK ADMIN AKAN MEMADAM MANA-MANA ULASAN YANG MENYINGGUNG PERASAAN MANA-MANA PIHAK. Berikan ulasan yang membina demi kemajuan dan pembangunan sukan bolasepak di kawasan kita ini. Harap bekerjasama.