Ahad, 18 Mac 2012

TIDAK SEMUDAH YANG DISANGKAKAN

SUBANG, 17 MAC, Piala F.A. peringkat suku akhir perlawanan pertama antara Subang City FC menentang PJBB FC pada hari ini, PJBB telah menewaskan Subang City 1-0 dan layak ke pusingan akhir. Walau bagaimana pun tahniah pada Subang City yang hanya mampu ke suku akhir sahaja.

Ada kah PJBB akan merampas kejuaraan Piala F.A. Liga Subang ini atau mampu mempertahankan kedudukan ditangga kedua lagi? Ini semua terletak diatas tangan pemain-pemain PJBB sendiri.
SEPARUH AKHIR


AKHIR





A
PJFC








18 MAC 2012
RRI ‘D’


-


JUARA

NAIB JUARA
B
CRT TEAM FC

















C
SUBANG CITY FC
0




SUBANG CITY FC


17 MAC 2012
RRI ‘D’


PJBB FC


LAYAK S. AKHIR

LAYAK S. AKHIR
D
PJBB FC
1








Dari Carta Piala F.A ini menunjukkan PJBB tidak semudah yang disangkakan laluan untuk menjuarai Piala F.A Liga Subang buat kali ini.

Lima perlawanan Piala Liga pada hari ini juga dijalankan. Satu perlawanan Liga hari ini dengan keputusan menang tampa bertanding.

Taman Industri seri dengan Puncak Ara, 1-1.
Sri Damansara Warriors menewaskan Pendamai Putra, 3-1.
OTAI [W/O Tidak Hadir] kemenangan diberi kepada Gajah Perdana, 0-3.
Sri Indah 'A' menewaskan M-PAYA, 2-0.
KBS Pemuda Subang telah ditewaskan oleh HYFAC, 1-3.

1 ulasan:

  1. Pantang Undur Kecuali InjuredAhad, Mac 18, 2012 9:49:00 PG

    mohon pihak j/kuasa liga subang mengenakan hukuman yg keras kpd team yg memberi w/over..budaya sebegini x harus berlaku..merosakkn persaingan dan merugikan YB Dato byr duit padang & bayar referi..kpd team yg nak bg w/over sebaiknya w
    maklum awal kpd pihak j/kuasa supaya senang utk di tukar dgn game lain..masa tak terbuang,liga cepat habis,duit tak membazir..renung2kn dan selamat beramal!!!

    BalasPadam

Jangan salahgunakan kebebasan bersuara yang diberikan. Ulaslah dengan berhemah dan tidak menggunakan perkataan atau ayat yang boleh menyinggung perasaan kaum atau agama tertentu. PIHAK ADMIN AKAN MEMADAM MANA-MANA ULASAN YANG MENYINGGUNG PERASAAN MANA-MANA PIHAK. Berikan ulasan yang membina demi kemajuan dan pembangunan sukan bolasepak di kawasan kita ini. Harap bekerjasama.