Sabtu, 14 April 2012

GANDINGAN DUA JURULATIH

PAYA JARAS, 14 APRIL, Empat perlawanan Liga pada hari ini, dua perlawanan di Padang RRI’D’ dan dua lagi perlawanan di Padang Awam Paya Jaras Hilir.

Dipadang RRI’D’ BFC menewaskan Sri Indah PBSB dengan keputusan 2-0. Manakala perlawana kedua di padang yang sama antara Paya Jaras Barat menentang KG Melayu SBFC, dengan berkesudahan seri tampa jaringan.

Kedua-dua pasukan Paya Jaras Barat dan KG Melayu SBFC tidak layak ke peringkat seterusnya kerana berkedudukan seri dalam perlawanan hari ini. Dimana KS Ara Indah layak kepusingan seterusnya, iaitu peringkat suku akhir Liga Subang.

Unice Ara menentang PJFC
Dipadang Awam Paya Jaras Hilir pula, NEW FC telah tewas di tangan Subang City 1-4. perlawanan kedua Unice Ara juga telah tewas dengan PJFC 0-3.

Walau pun Unice Ara berkedudukan dibawah sekali dalam Liga Perdanan ‘A’, semangat kesukanan yang ditunjukkan begitu menyerlah, pemain-pemain sanggup hadir untuk menentang dalam perlawanan Liga hari ini. Beginilah semanagt yang perlu dipupuk dalam Liga Subang.

Gandingan dua jurulatih PJFC
Gandingan dua jurulatih bagi PJFC amat menyerlah bagi musin ini dalam Liga Subang. PJFC mampu menjuwarain Piala FA, dan mengekalkan kedudukan teratas dalam kumpulan Liga Perdana ‘A’.

11 ulasan:

  1. Balasan
    1. Apa croni2.dalam padang tetap musuh broooooooooooo

      Padam
  2. Baju itam tu lagak je lebih..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sapa makan cili dia terasa pedasss kalau team dah kalah.sabarje lah yoooooobbbbnb.apa nak berbalah tak elokkkk.kita sama islammmmmm kannnn.

      Padam
  3. sabar2 bia kn je...yg penting kita bersatu huhuhu...biar la org nk cakap kita kroni pn...4k dh dlm tgn huhuhu.

    BalasPadam
  4. Biase la org hati busuk.mulut binatang kite ble tlng tutop kn,mulut org mne la ble tutp,janji dpt harum kn nme kmpng sndri.x penah pon mntk duit you all

    BalasPadam
  5. Menentang Pasukan Hebat Dan Juara Piala FA,PJFC pada Peringkat Suku Akhir Liga Perdana,Insya'Allah Kota Damansara Fc Akan Berusaha Yang Terbaik Untuk Perlawanan Tersebut...

    BalasPadam
    Balasan
    1. PJFC juga akan berusaha memberikan persembahan yg baik pada perlawanan tersebut.apa yg kita mahukan adalah permainan FAIRPLAY dalam game :) sekadar bersukan,berseronok juga menambah kenalan :)

      Padam
    2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
  6. TAHNIAM PASUKAN M-PAYA FC KERANA BERJAYA MENDUDUKI TANGGA KE-3 LIGA PERDANA PADA TAHUM INI DAN TIDAK LAYAK KE LIGA SUPER TAHUN HADAPAN.. SEKALUNG TAHNIAH TERAMAT TINGGI!!!! :D

    BalasPadam
  7. Nape tak layak.ambil contoh cam Carlina fc..tahun yg terdahulu. Tmpt ke3 gak.tp,still naik super..lgpn super tahun ni cume 9 tem je...so.kebarangkalian tuk m-paya liga supet adalah tidak mustihil kn

    BalasPadam

Jangan salahgunakan kebebasan bersuara yang diberikan. Ulaslah dengan berhemah dan tidak menggunakan perkataan atau ayat yang boleh menyinggung perasaan kaum atau agama tertentu. PIHAK ADMIN AKAN MEMADAM MANA-MANA ULASAN YANG MENYINGGUNG PERASAAN MANA-MANA PIHAK. Berikan ulasan yang membina demi kemajuan dan pembangunan sukan bolasepak di kawasan kita ini. Harap bekerjasama.