Isnin, 30 April 2012

SAAT-SAAT MINIT TERAKHIR

RRI, 29 APRIL, pemergian adik Muhammad Faiz bin Abd Hakim pemain M-Paya amat dirasai oleh pemain-pemain Liga Subang. Dari semua pemain-pemain Liga Subang mengucapkan “TAKZIAH” kepada keluarga adik Muhammad Faiz bin Abd Hakim.

YB Dato' Ir. Mohammad Bushro Mat Johor menziarah jenazah
adik Muhammad Faiz Abd Hakim di Taman Paya Jaras Permai
Empat pasukan Liga perdana telah layak meneruskan keperingkat separu akhir liga. Hari ini juga hari terakhir pusingan suku akhir perdana. Sri Indah’A’ menewaskan Taman Industri 2-1, manakala PJFC menewaskan Kota Damansara 2-0.

Sri Indah ‘A’ hampir-hampir tewas ditangan Taman Industri, namun disaat-saat dua minit terakhir Sri Indah ‘A’ berjaya menyamakan jaringan. Dengan penyamaan jaringan tersebut telah mengheret Taman Industri ke masa tambahan.

Ref memberi penerangan kepada kedua-dua
belah keptan pasukan sebelum masa tambahan.

Dalam perlawanan masa tambahan ini Sri Indah ‘A’ berjaya mendapat satu jaringan, sehingga tamat masa tambahan.

Suku akhir PJFC bertemu Kota Damansara
Dimana perlawanan antara PJFC dan Kota Damansara pula, boleh dikatakan PJFC banyak membuat serangan terhadap Kota Damansara.



1 ulasan:

  1. salam..sy mewakili dari team puncak ara fc..ingin mengucapkn takziah kepada keluarga muhd faiz..al fatihah..hafiz (17)

    BalasPadam

Jangan salahgunakan kebebasan bersuara yang diberikan. Ulaslah dengan berhemah dan tidak menggunakan perkataan atau ayat yang boleh menyinggung perasaan kaum atau agama tertentu. PIHAK ADMIN AKAN MEMADAM MANA-MANA ULASAN YANG MENYINGGUNG PERASAAN MANA-MANA PIHAK. Berikan ulasan yang membina demi kemajuan dan pembangunan sukan bolasepak di kawasan kita ini. Harap bekerjasama.