Rabu, 2 Mei 2012

SEPARUH AKHIR LIGA SUBANG

RRI, 1 MAY, telah selesai perlawana separuh akhir Liga Subang (Super dan Perdana) hari ini. Ramai penyokong-penyokong yang hadir pada hari ini untuk memberi semangat pada pasukan-pasukan mereka.


SUPER, SIA RRI dan KS Ara Indah telah berjaya melayakkan diri kepringkat akhir Liga. SIA telah menewaskan ILMAR dengan 2 berbalas 1, manakala KS Ara Indah telah menewaskan PJBB dengan 1-0.

ILMAR telah mendahului dengan 1 jaringan, sehingga tamat separuh masa pertama. Manakala SIA mengasak ILMAR dalam separuh masa kedua sehingga pertahanan ILMAR runtuh. Dalam separuh masa kedua SIA berjaya menundukkan ILMAR dengan 2 jaringan.


Perlawanan antara PJBB dengan KS Ara Indah, PJBB banyak menguasai padang namun KSAI berjaya mengambil kesempatan apabila pemain-pemain PJBB agak tertekat dengan cara permainnan KSAI  yang bertahan dengan serangan yang di buat oleh PJBB. Akhirnya KSAI berjaya menjaringkan 1 jaringan.

PERDANA, Subang City agak kecewa dengan kekalahan 0-1 ditangan M-PAYA, atas kealpaan penjaga gol membawa kekalahan Subang City. M-PAYA berjaya mengambil kesempatan dari bola muntah penjaga gol Subang City untuk mendahului 1 jaringan.


Manakala perlawanan PJFC menentang Sri Indah’A’, PJFC telah menewaskan Sri Indah’A’ dengan 1 jaringan.


4 ulasan:

  1. La.betul ke subang city kalah ngan team budak skolah(m-paya)..hai.pelik benar.. dgr ngah top kat liga selangor..hai.team ayam rupenye...

    BalasPadam
    Balasan
    1. main liga selangor tngk gak devision brape bro.....cube main devision 1 trok la kene tibai....liga subang pon kene ngn team bdk sek x de la bagos sngt...sudah nye 2 team paya jaras main final.....konon2 nk jmpe PJFC la kt final...x dpt jep....dtng je stadium tngk org main k

      Padam
  2. tak dpt la tgk pjfc lwn subang city ms final perdana nanti... ingat baik sgt la subang city ni...rupenye indah khabar dr rupa....

    BalasPadam
  3. xpela.dak2 subg city pon jgn dtg tgk skali taw final nnti.t wat sakit hati je.ye..lalalaa

    BalasPadam

Jangan salahgunakan kebebasan bersuara yang diberikan. Ulaslah dengan berhemah dan tidak menggunakan perkataan atau ayat yang boleh menyinggung perasaan kaum atau agama tertentu. PIHAK ADMIN AKAN MEMADAM MANA-MANA ULASAN YANG MENYINGGUNG PERASAAN MANA-MANA PIHAK. Berikan ulasan yang membina demi kemajuan dan pembangunan sukan bolasepak di kawasan kita ini. Harap bekerjasama.